2014. június 10., kedd

Prologus

A nevem Jessica Fork. Angliában élek a "családommal". Hogy miért teszem idézőjelbe a család szót? Nagyon egyszerű. Még kiskoromban elváltak a szüleim, én meg anyámnál maradtam. Sokszor hulla részegen járt haza minden este más pasikkal. Akkor a gyerek eszemmel nem nagyon értettem mi folyik körülöttem, de azok az évek hamar elteltek. 14 éves voltam amikor anyám leragadt egy neki tetsző férfinál. Az elején még úgy ahogy kedveltem őt, de az évek során nagyon mélyre elásta magát nálam. Egyre kevesebb időt töltöttem otthon. Inkább apum felőli mamámnál voltam, legtöbbször ott is aludtam. Valahogy ő az akit a családomból igazán szeretek. Rá mindig számíthattam amikor az otthoniak miatt teljesen kikészültem. Igen valahogy anyám a palija hatása alá került és így még kevesebb időt szentel rám, sőt egyáltalán nem is foglalkozik velem.
Egyszer nagyon ronda dolgokat vágtak a fejemhez. És én hagytam. Akkor elhatároztam, hogy a sarkamra állok és nem hagyom magamat.
4 éve gimibe járok és van két szuper barátom akikre mindig számíthatok. Első évesek voltunk amikor megismerkedtünk egymással. Akkoriban még nem szedtem össze magam és mindenkinek hagytam, hogy a földbe tiporjanak.
Most itt ülök az unalmas osztályfőnöki órán és Ashel  levelezgetek.
- Khm Mrs. Fork! Megtisztelne azzal ha figyelne miközben osztom az érettségijüket! - észre sem vettem, hogy ennyire elkalandoztam a gondolataimban.
- Elnézést Mr. Lock. - sütöttem le a szemeimet és próbáltam beilleszkedni az órába. Egy papír fecni repült az asztalomra.
 Óra után megyünk a foci pályához Zackért.<3  :)
Bólintottam egyet Ash felé, amit tudomásul vett. Az óra végén mindenki érzékeny búcsút vett az osztályfőnökünktől. Persze én is oda mentem elköszönni, de kicsit se szomorúan. Inkább arra vágytam, hogy a barátaimmal végre végig bulizhassuk a nyarat és ne kelljen többet az érettségivel se a ballagással foglalkoznom. Igaz jövőre fősulira megyek, de had élvezzem ki a nyarat főleg most, hogy Zack, Ashlyn és én együtt elutazunk Londonba és az egész szünetet ott töltjük. Szülők, szabályok, tanulás és szigor nélkül. Helyette ismerkedünk, bulizunk, hülyülünk és amit a 18 évesek szoktak még csinálni.
- Jess figyelsz te rám? - rángatott vissza a valóságba barátnőm.
- Persze. Bocsi csak olyan izgatott vagyok a holnapi út miatt.
- Szóval akkor elmondom még egyszer, mert ebből az jött le, hogy egyáltalán nem hallottál semmit amit 5 perce mondogatok.
Ash elmondta 5 percben mit fogunk csinálni majdnem 3 hónapon keresztül. Pont befejezte mire oda értünk a hiányzó csoport tagunkhoz. Egymást egy csókkal köszöntötték én meg barátian megöleltem. Ja igen azt kihagytam, hogy Zack és Ash amióta ismerem őket járnak. Nagyon aranyosak együtt és ami a legfontosabb kiegészítik és szeretik egymást. Igazi példa pár. Remélem én is ilyen szerencsésen leszek a Nagy Ő-vel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése